?

Log in

No account? Create an account
 
 
14 August 2008 @ 07:42 pm
ASKDFLKJ!!!!!! MY BIG BIG LOVE!!!!  
Run Aways Movie!!!!

*FLAIL* ZOMFG! NO FUCKING WAY!!!!!!! ...yes, I realise this is old news, but I've been busy m'kay? So of course what do I do? That's right, I start casting. OMG!GEEK! Shut up. But I'm not doing Victor cos he doesn't come in to play til laters.

Chase Stein:
icons by stacyx


Hunter Parrish from Weeds. Which btw, is hella funny. Check it out.


~ * ~ * ~


Gertrude Yorkes:
icons by redex & ushitora_icons respectively


Mae Whitman from Hope Floats. Yes, that Hope Floats with Sandra Bullock & Harry Connick Jr.


~ * ~ * ~


Molly Hayes:
icons by vega_iconic & visualthinker11 respectively


Alyssa Shafer most recently from The Unit. Ain't she cute?


~ * ~ * ~


Karolina Dean:
icons by stacyx & SephiraJo respectively


Emma Roberts from Nancy Drew. Just like K, she's got MOVIESTAR 'RENTS!!


~ * ~ * ~


Nico Minoru:
icons by redex & visualthinker11 respectively


Sophie Oda from The Suite Life of Zack & Cody. Can't you see her all goth'd out?


~ * ~ * ~


Alex Wilder:
icons by tothemusicstore dude, I LOVE that user name. WIN!


Khleo Thomas from Holes. Lookit! He's all growed up.
 
 
Current Mood: quixoticquixotic
 
 
 
Quelle Catastrophe !: runaways - nico & karolina hugsing_mysorrow on August 15th, 2008 06:20 am (UTC)
This is actually one of the best castings I've ever seen. Great job! :] My only issue is with Gert...Mae Whitman would totally have to gain some weight. But facially, I like her. :]
Quelle Catastrophe !: runaways - nico & karolina facessing_mysorrow on August 15th, 2008 06:22 am (UTC)
Also, am I the only one who thinks that one of the main reason she's gonna go see this movie is to see how they make Karo glow? Because, wow am I excited about that. :D
Sunny: Runaways Nicosunny_serenity on August 15th, 2008 07:02 am (UTC)
Yeah, that's my only hang up too. She'd be so awesome as Gert. *sigh*

ZOMG!YES! How the frak are they gonna do that??? As long as they don't make her look like the Predator ala the new Secret Invasion issue. Dude, she's got hair problems. THANKS MIYAZAWA! [/sarcasm]
Quelle Catastrophe !: runaways - nico & karolina hugsing_mysorrow on August 15th, 2008 04:58 pm (UTC)
Seriously! That hair was freaking hideous.

And don't even get me started on Karolina calling Xavin a 'he'. >:(
Sunny: Runaways Chase & Old Lacesunny_serenity on August 15th, 2008 07:41 pm (UTC)
Word. I'm not too stoked about Ramos in the new issues either. *iz wary* But we'll have to see cos at first I was taken aback by Alphona just cos it was so different from the norm.
drunky_pinja on August 15th, 2008 08:27 am (UTC)
I think my favorites gotta be the one for Alex. (It's the guy's smile. HE COULD TOTALLY TURN IT EVIL.)
Man, I need to hunt for potentials for Victor and Xavin now. o3o
Sunny: BeBop Ed errrreeekkksunny_serenity on August 15th, 2008 09:50 am (UTC)
YES! That's kinda why I chose him. He can be insidious.

D'oh. Xavin's gonna be haaaaarrrrrd to cast. For serious.
Number 6newnumber6 on August 15th, 2008 08:40 am (UTC)
Not bad, although most of them I don't know about, having never seen them in action, most of the 'look' is okay.

My own Runaways castings has become a bit out of date and everyone's too old now and would most certainly be by the time the movie starts. But I more recently did a casting list for the parents that I'm rather pleased with.
drunky_pinja on August 15th, 2008 09:28 am (UTC)
Oh, dang, the one you did for the parents is GREAT. I like the first candidate for Dale the most. He still looks weirdly dashing.
Sunny: Runaways Molsunny_serenity on August 15th, 2008 09:55 am (UTC)
The only one I don't really know about the skillz is Emma. I've never seen her in anything except previews and 'LOOKIT!JULIA'S!NIECE!' hype.

Dude, Alison Stoner was my early pick for Molly too! But uh, I wasn't really savvy in the ways of LJ back then. Childhood is kinda the only down side to the movie just being put into development. By the time they're ready to shoot all these kids will be too old. Hopefully they get a bunch of nobodies.
fighter-writerreedybeanz on August 15th, 2008 01:25 pm (UTC)
OMG KHLEO THOMAS!?!?!

why didn't I think of that!?
because in my head he's still 14 years old, that's why.

BRILLIANT!!!
Sunny: Runaways my big big lovesunny_serenity on August 15th, 2008 08:52 pm (UTC)
That's why he's last. Alex & Nico were the hardest to cast.
Astrid Jane: Karolina-Xavin-blinkscarletsong on August 15th, 2008 02:06 pm (UTC)
Wow. Great casting. :D I totally second it!
Sunny: Runaways Sister Grimmsunny_serenity on August 15th, 2008 08:53 pm (UTC)
Thanks.
(Deleted comment)
Sunny: FF Mal laughsunny_serenity on August 15th, 2008 08:54 pm (UTC)
LOL! You naughty minx!
ZERØ ✘ the rogue of dawn: Amused; Konata; Lucky Starexpletives on August 15th, 2008 06:05 pm (UTC)
Awesome job~ I'm a big buggy about both the Molly and the Nico, both of them because them look a bit young. Shafer looks around 6, not 11, but I'm terrible at judging age so whatever. And I don't know, the Oda just looks too sweet. Other than those, and they don't matter because I'm wrong, great casting!~
Sunny: Deathsunny_serenity on August 15th, 2008 08:56 pm (UTC)
LOL! Funny. Thanks.
Laneylaregan on August 17th, 2008 02:34 am (UTC)
ok. so i'm going to be little miss out of the loop...

what?!?! lol.. is this something else that i need to see/read/watch/listen to????

Sunny: Runaways my big big lovesunny_serenity on August 17th, 2008 03:11 am (UTC)
KIK! *pets*

...and uhm, YES! It's Runaways. Bestest comic since Sandman. I'll lend you my Volumes 1-3 & Dead End Kids.
Laneylaregan on August 17th, 2008 03:40 am (UTC)
ummmm... what the hell is sandman?
Sunny: Runaways A.O.L.sunny_serenity on August 17th, 2008 09:13 am (UTC)
Runaways

Sandman

Made. Of. Awesome.
(Deleted comment)
Sunny: Runaways Gertsunny_serenity on August 17th, 2008 11:14 pm (UTC)
Exactly.