?

Log in

No account? Create an account
 
 
12 September 2007 @ 11:25 am
Seriously?!?!?!?!?!?!?!?!?!  
Holy shite! I got a nom for the SG Fan Awards?!?!?!?!?!?!?! OMG that's cool. Whoever did the nom, I thank you much. *bows*

Ou, and dudes Bones s2 on DVD for 22 bucks? Heck yes! I love my job... stoopid job makes me spend money on all the shiny pretty things there... I hate my job. I should just work on a barter system there. Time for goods. It's a fine example of the Native traditions.

And a lady pee'd in the store yesterday. Yeah.

And when is BSG s3 out??? I wants it. I wants it NOW!!! OMG! I'm jonesing for some serious sci-fi.

Great, now it's time for the laundering of cloths. Bah.
Tags: ,
 
 
Current Music: Wander My Friends ~ Bear McCreary
 
 
 
ankareeda: loveankareeda on September 12th, 2007 09:59 pm (UTC)
Congratulations, you deserve it. :) *glomps*

And a lady pee'd in the store yesterday. Yeah.
o.O Ewwww!

Sunny: SGA Sparky relief 2sunny_serenity on September 13th, 2007 05:55 am (UTC)
Aww, thanks hun. *glomps back*

Yah huh. The store smelled for like an hour.
what a crazy random happenstancealianne on September 12th, 2007 10:35 pm (UTC)
Congrats, hun! You deserve to be nominated! *hugs*

Yay for season 2 Bones.
Sunny: Buffy smileysunny_serenity on September 13th, 2007 05:57 am (UTC)
Thank you darlin'. I owe most of it to you my lovely beta. *huggles tightly*

Mmmm... I can't wait... JACK/ANGE!!! I think I love them more than Booth/Brennan.
amoryburgessamoryburgess on September 12th, 2007 11:12 pm (UTC)
People pee in the store all the time...oh, they missed the toilet? :D
Sunny: FS Aeryn fft!sunny_serenity on September 13th, 2007 02:44 am (UTC)
No, like sat down in front of the glass case on a chair and peed on it.
amoryburgessamoryburgess on September 13th, 2007 03:33 am (UTC)
And you threw out the chair right?
Sunny: BeBop Ed errrreeekkksunny_serenity on September 13th, 2007 05:32 am (UTC)
That's what I asked but Kit said she just cleaned it and sanitised it... suffice it to say, I'm never sitting on any of our aluminum chairs ever again.
Luxuria_Oceanus: Nathan: Happy Danceluxuria_oceanus on September 13th, 2007 03:28 am (UTC)
Yay! A nom! *dances* Go Smiley! :D

I so want to buy so many tv series seasons >.> I guess I'll settle for scripts for now.

WTF? You guys don't have a bathroom?

Ohh, BSG. I need to read those scripts too...
Sunny: Buffy dance dancesunny_serenity on September 13th, 2007 05:52 am (UTC)
*lol* Thanks. *huggles*

Yeah, I really can't afford them but I splurge anyway. *meep* Gosh I love my employee discount.

Uh, we do but she just kinda pee'd in a chair I let her sit in. Stoopid, me. Why'd I have to be nice??? But s'okay one of our other girls cleaned it up.

Mmmm... I'm jonesing. Srsly.

Sophie: yaysarahsoph on September 14th, 2007 09:49 am (UTC)
Yay! Congrats on the nom!

I'm very very jealous of you right now. They haven't even shown all of s2 Bones on TV here.

I know all about temptation at work though. They have all the X-Files and Buffy seasons on sale for about $30 each. (That's Australian, so no idea what it would convert to, but it's cheap) and I really really want, but I didn't work much last week so no money.
Sunny: Buffy Anya hugssunny_serenity on September 14th, 2007 08:30 pm (UTC)
Thanks babe.

Ugh, want me to kick the syndication arses of the collective Oz-ian TV dudes?

Oh. My. Paycheck. I swear I should work on a trade basis at the store. Time for goods... They prolly make more than half their money on the employees alone what with their mondo righteous discounts.
Sophie: pic#49767796sarahsoph on September 19th, 2007 04:08 am (UTC)
Ugh, want me to kick the syndication arses of the collective Oz-ian TV dudes?

Yes, please! But they are being good with some stuff now. We're about to get some shows airing her about a week after the US now. House and Heroes are the good ones.

I changed my mind and went back, but there was only S4 and S5 left, and I to watch in order! So annoying. And I got paid again today. Oh well, I'll settle for the new season of House.
Helen Taft: HP Harry/Hermione OTPhelent on September 14th, 2007 03:06 pm (UTC)
CONGRATS, darlin'!!! You'll have to give me a link when the voting starts. *huggles you like whoa*
Sunny: HP OotP Harmony hugsunny_serenity on September 14th, 2007 08:28 pm (UTC)
Thanks hun! *huggles back*

...and are you using a Harmony OTP iconage?!?!?!?!? OMG!SQUEE!
Helen Taft: HP Hhr Protectivehelent on September 14th, 2007 09:50 pm (UTC)
Yup, and I even wrote harmony fic. It's kinda nice to be multi-dhipping--my first time ever. *huggles*