?

Log in

No account? Create an account
 
 
07 January 2011 @ 09:57 am
it's about a woman who has convulsions... her name is miss fits  
REWATCH! ...i also don't know if i wanna see that lame cakes nic cage movie that rob's in.



You call me a chav one moor time Imma kick ya in tha coont so 'ard joor mum'll feel eet.

Your black AND famous you're probably more screwed.

Poor Gary.



Well, I'm no doctor, but, you see how the back of his head is caved in like that.

Uh, you said you was gonna shag 'er.

Ya sick basterd.

I FOOKIN LOVE YA!



that is all.
 
 
Current Mood: gigglygiggly
 
 
 
A Figure Of Speechafigureofspeech on January 7th, 2011 08:45 pm (UTC)
♥ this post. :D I just finally got around to watching the Christmas special last night (and then totally dreamed about it lol). I am quite fond of this whole show (AND THE THEME SONG WILL NEVER STOP MAKING MY LIFE MORE AWESOME).

Also, I thought it was Rob that I saw for like a split second in that Nick Cage preview. I'm very torn on that movie, on the one hand it looks kinda cool, on the other hand Nick Cage tends to piss me off every time I watch him. So. :/
Sunnysunny_serenity on January 8th, 2011 11:58 pm (UTC)
OMG! XMAS SPECIAL!!! I've been saving it. Hee. I DON'T WANT THIS TO EVER END. THIS AWESOME.

Ugh, can't stand him either. Just. HOW ARE YOU SO POPULAR?! And why do people pay to go see his slag?
Sam: misfits; aint born typicalneverpretend on January 7th, 2011 08:52 pm (UTC)
HAHAH I LOVE THIS SHOW SO FUCKING MUCH. IT IS SO TWISTED AND STRANGE AND FANTASTIC.
Sunny: Leverage Sophie Eliot Yay!sunny_serenity on January 8th, 2011 11:59 pm (UTC)
FANTABUAWESOMETASTICBRILLIANCE IS WHAT I CALL IT.
you could be my unintended lovesweet_iolanthe on January 7th, 2011 11:46 pm (UTC)
i love this show.
Sunnysunny_serenity on January 8th, 2011 11:59 pm (UTC)
so much.